23 Şubat 2011 Çarşamba

Bana Herşey Yakışır 23 Şubat İzle - Full

(REKLAM)
Bana Herşey Yakışır 23 Şubat İzle - Full

Kanal D’nin büyük ilgiyle izlenen yarışma programı “Bana Her Şey Yakışır”da 21 Şubat Pazartesi gününden itibaren hafta boyunca, beş yeni ve iddialı kadın yarışmacı, haftanın en şık kadını seçilebilmek ve 10 bin TL’lik büyük ödülün de sahibi olabilmek için yarışacak.
Programda bu kez; Nilay Dener, Yonca Gür, Ayşe Türkçe, Esra Pocar ve Esra Çankaya Bakır yarışacak.
Her gün bir yarışmacının, kendisine verilen bütçeyle, haftanın konseptine uygun olarak, tarzını yaratıp, giyim zevkiyle diğer kadınlara kendini beğendirerek en yüksek puanı almaya çalışacağı “Bana Her Şey Yakışır“da bir hafta boyunca yine büyük heyecan yaşanacak.
Ünlü modacı Cengiz Abazoğlu’nun da, ekran başındaki hanımlara vücut tipine uygun giyinme ipuçlarını, moda trendlerini ve şık görünme sırlarını verdiği ve yarışmacıların seçimlerini değerlendirdiği “Bana Her Şey Yakışır“ı sakın kaçırmayın!

(REKLAM)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder