27 Şubat 2011 Pazar

Pit10 ft. Sokrat St ft Cumali Efrah Bastırılmamış Dinle - Şarkı Sözü

(REKLAM)
(Pit10) 

Tamam dedim doğru kişi budur çizerim ben yolumu 
En baştan pes ederdim bilebilsem sonunu 
Doğru söylediğine inanmak istedim son umut 
Kendimi zor tuttum ağlamamak için oturup 

Uğruna şarkılar yazdığım kadın 
Küfretsemde kendime hala yastığımdasın 
Ama çokta sağlam değilmiş bastığım adım 
İçimde büyük bir kinim var bastırılmamış 

İçince varsın sen, içince yoksun 
Gitmeden evvel dur bir şişe doldur 
Sanırım mutluydum içimde hoştu 
İçince varsın sen, içince yoksun 

Bugün o günden bile daha karanlık 
Dört duvarda daraldım, gözüm kapansın, yalansın.. 
Paralansın ümitlerim en büyük yaramsın 
Başkalarına helalmişsin yani bana haramsın ! 




(Sokrat ST) 

Sıkıldım.. Kalemle dalaşmaktan 
Elimin aynıyı yazdığı sayvaçtan 
Aynı küçük bir hayal benimkisi 
Ayak altında gezen çocuklarımız ve senle aynı yastığı paylaşmak 

Hayda.. Şimdi gel alttan al 
Sıkıyosa geri istediğin kalbini gel alsana 
Ne istiyorsan razıyım.. 
Malesef anladım ben senin için aşk değil kesenin ağzıyım.. 

Kabul et bunu.. 
Karakterin zayıfken kazulet vurur 
Sürekli seni anlatmaktan ya gözlerim ıslak kalır ya bu rap kurur 

İkisinden birini seç bebeğim 
Hayat öğretti bana doğru yolu seçmemeyi 
Dostlarımın gözünde ben adam gibi adamken 
Neden senin gözünde ufacık bi beslemeyim.. 




(Cumali Efrah) 

Kızılca kıyamette kemiklerimi kırıp içinden seni almak 
Yıpranmış parkelere muşamba serip alttan soğuku kesmek kadar zor 
Bana kart zampara diyenlere vatıf için tanrım beni baştan yarat 

Artık nefes almak bile zor geliyor 
Uçurumun kenarında ha itti beni ha itiyor 
Rüzgar denen aşağılık şıllık sevgiceyim 
İnan dudaklarıma sessizlik perdesini yıktım 

Saçlarını okşarken.. 
Başını yasladığında dudaklarım değil de gülen dizim sayılır 
Deva hangi doktorda hangi tıbbi tezahürde hangi biyomedikal mühendisinde? 

Dışım yok desede içimde var gel diyesim 
Ama şikayetname değil bu aşkın reddiyesi 
Olsada ortalıkta gezen en ufacık bir tılsım 
Nurtopu gibi bir oğlum ve inci küpeli bir kızım.. 
(REKLAM)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder