10 Nisan 2011 Pazar

Kalibre Mt - Hayatımın Hayali Dinle - Şarkı Sözü

(REKLAM)


artık tövbe ettim yemicem kul hakları
yalanda duymak istemiyorum kapatın kulaklarımı
cebimde 5 kuruş bile param yok
paramın olmayışının aksine malesef yaram çok

nefretleri biriktirmek için aldım bir kumbara
aslında sadece hayatımın hayaliydi kum ve para
kalemimle kağıdım şu hayattaki tek yoldaşım
onlarda beni bıraksa yarı yolda kalırım

bende güven denilen hiç bir şey bırakmadılar
içimdeki kanı bir dışarı akıtsam herkes ağlar
akrep yelkovanı değil artık beni kovalar
yeminler su gibi oldu burda her ağızda dualar

şikayet defterime bir isim daha eklendi
dostlarımı alttan aldıkça millet beni kekledi
dört duvar arasında sıkıldıkça sen gelirsin aklıma
sana olan nefretime bir nefret daha eklensin

senin sevgi rüzgarın beni dağların yamacına götürsün
beni izlesen her günü acılarla geçen bir kişi görürsün
beni benden eden sadece senin bir yaşayan ölün
uçurumun kenarından atan şerefsizde acımasızlığı görün

rengim sararmış üstümde ki her şey yok olmuş
aynamdaki garip adam ben miyim yüzüm mahvolmuş
gel gör şimdi gülüşlerimin yerini ağıtlarım aldı
ben yaradana isyan ettikçe sigaralarım azaldı

rus ruletini oynaya oynaya bir hal oldum
göz kapaklarım açılmaz , gözlerim ise görmez oldu
sen nasıl bir insansın susman bile gürültülü
benim için farketmez ben yalnızım her türlü

hayatta kalsada sadece son beden
senden sonra sigaramı yakarım ateşi sönmeden
kalpten girip yalandan çıkanlara sadece kustum
aslında onlarda suçsuz hayallerini birde ben kurdum
(REKLAM)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder