4 Haziran 2011 Cumartesi

Sokrat St - Beklenmeyen Misafir Dinle - Şarkı Sözü

(REKLAM)
Sokrat St.. Aşk tanrısı gibi bir şey benim gözümde. Bir insan bu kadar iyi yazamaz ! Ve samet abimizden klasik güzel şarkılarından birini paylaşıyorum iyi dinlemeler (:



Imkansizligin en güzel noktasinin mahrumuyum. 
Ve gerçekten son bulursa yol, üzülme 
Ne olursa olsun canim; 
Vazgeçmek benim erkeklik hamurumda yok! 
Belki bir gün anlarlar bizi, 
ama bu aski kurtaracak kadarda kahraman degiliz! 
Yukari bak, daha da yukari.. 
Cesaretine basi yüce daglar utansin! 
Ben el olurum, sen elle bayram et gelinim. 
Beni kendime kaç sigara, kaç kadeh getirir? 
Kaç ar namus bilmeyen adi kirdi bizi! 
Yilma, mutlulugun tek sirri biziz.. 
Kolay degil; pek iyi sayilmam da, 
ya dedikleri gibi her iste bir hayir varsa? 
Hayir yok! Bunun sonu sere yorulur; 
ne baslangicimiz belliydi, artik ne de sonumuz! 

Ey beklenmeyen misafir kilikli! 
Ee gideceksen gelmeyeydin be kadin! 
Hadi bakalim, git su ani yasa.. 
Belki tebessümler yerini bulur da mutluluk saçarlar sana! 
Daraliyorum, olabildigimce safim; 
gök kadar safir ama sefil birine seviyorum de hadi! 
Hatta belki kiskanirlar bizi, 
Belki de mutluluk gözyaslariyla islanir kalbimiz. 
Belki her neyse, bunun derdi benle sanirim. 
Belki de kalbim gel gitlerden arinir. 
Belki daralirim bak sen gidersen ararim, 
Ve sen gidersen belki de ben belkilerle kalirim. 
Sesim kisildi.. 
Yaranamam, ne olursa olsun yazicam parmaklarim kanayana kadar! 
Bu sarkiyi dinlerken içindeki tezatlara bak, 
Bi adiyim bi asik, yani sevgi hesaplanamaz! 

Keske olsaydin.. keske olmasa miydin? Ya da biraz daha zorlasa miydik? 
Yoklugunda son kez korkarak uyudum. 
Biliyorum, yollara kiydim ve gidiyorum.. 
Ama bu gece korkamam, yakinindayim bi telefon kadar.. 
Dönmem için bi sebep ol bana; ki döneyim lütfen, giderek yok olmadan. 
Eyy beklenmeyen misafir! Belki de bu seni yazdigim son bi saatim.. 
Mutluluklar, hosçakal..
(REKLAM)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder