19 Şubat 2011 Cumartesi

Sehabe - 2010'neal Başı Şarkı Sözü

(REKLAM)
1. Verse: 
Odanı toplamıyon bari sanata yap bi adak 
Mikrafon başında ilk kez söz yazan bi adam 
Özkasap bi salak, göz kanasla kanar, göster asli kalan? 
Özde lastik adam mastikadan ve 
Beeen manyağım, tamam da bu da keriz 
Canını yakıyosam üstüne su dökelim 
Kabul et etme benim sahne maliyetim değişik 
Beni dinleyen repçilerin kafiyesi değişir 
Nescafe gibi kavgaya girerler 3'ü bir arada 
Ama nedense etmiyo bunların 3'ü bir adam 
Her öğünde yemek ister doyana kadar dayağımı 
Adamlık kısa saçla olsa seni de adam sayardık 
Mekana gelirsek sende kaybolur zengin atak 
Street Fighter'daki Blanka gibi rengin atar 
Üstündeki tişörtün Haykolu her şekili 
Bi aparkat geçirsem kaybolur yer çekimin 
İnsan olsan azcık, belki kız kalır dansa 
Senle konuştuğumu duysa kıskanır Tarzan 
Bundan böyle yol alıpta çöplüğünde ötesin 
Beni dinleyip duman ol, ya da Mor ve Ötesi 

2. Verse: 

Bi yaşıma daha girdim, şimdi geldi 2010 
Geçen gün sahnedeydim kızlar attı iki kilot 
Şakaydı bu ama Paris Hilton oynak 
Birine artis derseniz artisi oynar 
Aydın memleketim plaka 09 doğru 
Bi laf soktuklarımız genelde dokuz doğurur 
Sen susarsan harbi çok sevincek Cool Edit 
Ben susarsam bi işe yara haydi git de su getir 
Bölücülük yapıyosan bırak git lan yurdumu! 
Bana kuzu diyenler, anca elma kurdudur 
Klavye kaplanları hoppala apıştı 
Tokatımı yüzüne kopyala yapıştır 
İddaaya gerek yok demem "benle gelde güreş" 
Türkçe Rap'te herkes yıldızdır Burcu Güneş 
Piyasada çok büyük adam var; tek rakibi beyni ama 
Yao Mingin beynine veren Nate Robinson gibiyim
(REKLAM)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder