19 Şubat 2011 Cumartesi

Sehabe - Anlamıyorsan Anlamı Yok Şarkı Sözü

(REKLAM)
Hayat kısadır imtihan upuzun 
Teras katındaki intihar kokusu 
Seni bekledim kaçamak değil 
Gönlüme attığın façalar gibi 
Öğrenci evine gelen tabak 
Güzelim asansöre bin en alta bas 
Hep sen kafanı yorma konuşulur 
Aşağı atlıcam orda buluşuruz 
Gözüne dalıp gidem uzaklara 
Gene uyandır beni uzatmadan 
Bugun hayalın senin uzakta bak 
Uzakta kal uzakta kal 
Uzakta kal uzakta kal 
Ben bilirim beklemeyi hasretle 
Benden seni çıkar ikiye böl 
Sonra yalnızlıkla çarp fark etmez 
Gerçekten dağların karları yok 
Baba bana deli diyolar anlamıyom 
O kadar anlattım anlamıyor 
Anlamıyorsan anlamı yok 
Ben ölürsem toprak darılır 
Sol omzuma göm saçlarını 
Benimle uyu, benimle uyu 
Değişmicek benim bu huyum 
Derin bi kuyu içimden atılmıyo 
Seni unuttum diyip hatırlıyom 
Yeni umut kur desem anlamıyo 
Anlamıyorsan Anlamı yok !
(REKLAM)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder